4 September 2013

DPP Segambut anjur flashmob bantah kenaikan harga petrol dan diesel

DewanPemuda Pas Segambut, dengan kerjasama Pas Kawasan Segambut telah mengadakan satu flashmob sebagai tanda bantahan dan penerangan kepada rakyat Malaysia, khususnya penduduk Parlimen Segambut, berkaitan dengan kenaikan harga Petrol Ron95 dan diesel sebanyak 20 sen yang dilihat membebankan rakyat Malaysia bermula 3 September 2013.

Dengan mesej yang di tulis dengan tangan di kertas kosong dan banner lebihan, Flashmob ini berjaya menarik perhatian ribuan pengguna jalan raya di Jalan Kuching. Alhamdulillah pihak berkuasa juga memberi kerjasama dengan memastikan keadaan aman dan terjaga.

Ketua Pemuda Pemuda PAS Segambut, Sdr Wan Aidil Mokhtar berkata Flashmob ini diadakan serentak di seluruh negara sebagaimana telah dianjurkan oleh Dewan Pemuda PAS Malaysia.

Bertitik tolak daripada flashmob ini, DPP Segambut merancang lebih banyak program penerangan bagi memberi kesedaran kepada masyarakat Segambut mengenai kesan kenaikan ini terhadap kehidupan seharian rakyat Malaysia.







1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete